sâmbătă, 22 decembrie 2007

Unde se gasesc Versetele Satanice


Azi am iesit sa cumpar "Versetele Satanice" ale lui Salman Rushdie. Avand in vedere ca acest roman i-a adus autorului condamnarea la moarte, eu zic ca merita citit. Gandindu-ma ca doar adevarul poate deranja atat de mult, mi-am zis ca trebuie sa citesc aceasta carte si am plecat sa o caut prin oras.

Astazi cartea se epuizase deja la Carturesti, dar am gasit-o la Diverta de pe bulevardul Magheru. Era bine ascunsa, asa ca mai bine intrebati.

Acum am cu ce sa-mi umplu si capul in vacanta de Craciun.

Romanul se poate comanda si de pe site-ul editurii Polirom.

5 comentarii:

Tudor spunea...

Ai apucat să citeşti ceva din ea? Fă şi tu pe criticul literar...

Mihai Pora spunea...

Ca sa fac un comentariu cat de cat pertinent ar trebui sa citesc mai intai Coranul si o buna parte din Istoria Religiilor.

Daca as avea 17 ani si un blog de 'aberatii si opinii' as baga la greu, asa insa ma multumesc sa ofer o solutie celor care nu gasesc cartea.

Un pseudo-review : nu mi-a parut rau ca am luat cartea, am citit-o non-stop vre-o 2 nopti la rand si pana la urma am dovedit-o.

Tudor spunea...

Oricum, nu mai e de actualitate postul tău. Am fost acolo şi nu mai aveau cartea...

Mihai Pora spunea...

Incearca online :
Pe site-ul editorului (scria si in postul original, tocmai pentru ca era de presupus ca se vor termina)
http://www.polirom.ro/catalog/carte/versetele-satanice-2814/

Si pe site-ul diverta :
http://www.dol.ro/Produse/Carti/Beletristica/Romane/Verstele_satanice_Salman_Rushdie_YPO02278/index.asp?

Vezi si tu care par mai profesionisti, da eventual un telefon sa aflii daca e pe stoc.

Tudor spunea...

Oricum, am înţeles că şi BOR a început să latre cartea asta...